راهنما خرید مودم

سلام خدمت همراهان همیشگی ایران سرویس
شما از مودم استفاده میکنید یا در فکر خرید مودم خوب هستید.
فروشنده مودم هستید و دوست دارید اعتماد مشتری را جلب کنید و ترغیب به خریدشان کنید
عاشق الکترونیک هستید و دوست دارید با اصلاحات مودم آشنا شوید
این ویدیو راهنما خرید مودم را تا انتها مشاهده کنید

 

خرید انواع مودم در ایران سرویس
iranosc.ir/pro-cat/computer/modem

نکات مهم خرید مودم برای دفتر

اگر قصد خرید مودم برای دفتر کار را دارید ابتدا باید تعداد پورت های شبکه را بشمارید. این پورت ها باید تمام کامپیوترهای شما ساپورت کنند. اگر تعداد رایانه های شما بیشتر از پورت ها است ، مومی انتخاب کنبد که پورت های بیشتری داشته باشد. و یا میتوانید یک هاب بخرید تا بتوانید تعداد بیشتری کامپیوتر را ساپورت کنید.

پس از چک کردن تعداد پورت ها تعداد آنتن های مودم را در نظر بگیرید. به خصوص اگر قصد استفاده بیشتر از وای فای را دارید. هرچه تعداد آنتن های مودم بیشتر باشد ، از فضای بیشتری پشتیبانی می کند. 

نکات مهم خرید مودم برای خانه

اگر قصد خرید مودم برای خانه را دارید ابتدا میبایست پهنای باند و تعداد آنتن ها را در نظر بگیرید. زیرا همه قسمت های خانه باید به WiFi دسترسی داشته باشند. همچنین اگر در آپارتمان زندگی می کنید ، امنیت را در نظر بگیرید و مودمی را با پشتیبانی wpa2 بخرید زیرا هک وای فای این روزها بسیار آسان شده است. از بهترین مودم های خانگی میتوان به مودم های نسل ac یا حداقل n اشاره کرد.

 

انواع مودم

۱_مودم ADSL

مودم های ای دی اس ال جزو محبوب ترین ها و پرکاربردترین ها میباشند. مودم های ADSL از طریق سیم تلفن به شبکه متصل میشوند و زمانی که شرکت سرویس دهنده مانند: شاتل ، آسیا تک ، های وب و … اطلاعات و شرایط تان را تایید کنند. شما میتوانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

انتغال داده ها توسط مودم ای دی اس ال با فناوری وای فای و کابل LAN امکان پزیر میباشد.همچنین شما میتوانید با کمک دانگل کارت و یا کارت شبکه به دستگاه لپ تاب و یا کامپیوتر وصل شوید. لازم به ذکر است سرعت اینترنت با واسطه کابل LAN نسبت به دانگل کارت بیشتر میباشد.

۲_مودم VDSL

مودم های وی دی اس ال یکی از پر سرعت ترین مودم های موجود در بازار میباشند. این مودم ها دارای پهنای باند بسیار بیشتری نسبت به سایر مودم ها میباشند. انتقال داده ها در مودم های VDSL توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت (ISP) و به واسطه فیبر های نوری میباشد.

اما متاسفانه با توجه به اینکه دسترسی به فناوری فیبر نوری در بیشتر نقاط کشور امکان پذیر نمیباشد. مودم های VDSL محبوبیت خاصی ندارند اما در آینده میتوانند یکی از پرفروش ترین ها و بهترین مودم های بازار ایران باشد.

 

۳_مودم LTE و مودم TD-LTE

مودم های LTE و TD-LTE تغریبا مانند یکدیگر هستند. این مودم ها این مودم ها در دو مدل با سیم و بیسم به فروش میرسد که نوع بیسم این مودم ها طرفداران خاص خودش را دارد. انتقال داده ها در این مودم ها توسط امواج BTS دریافت میشود و به واسطه وای فای و یا دانگل کارت بر روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر راه اندازی میشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =