خرید کنید هدیه بگیرید

به پاس قدردانی از انتخاب خریداران ایران سرویس ما به تمام خریداران هدیه پرداخت می کنیم

 

ما تصمیم گرفتیم به جای ترغیب کاربران برای خرید کالاهایی که نیاز ندارند(صرفا برای ارسال رایگان) اقدام به پرداخت هدیه کنیم. کاربران ایران سرویس پس از اولین خرید خود یک حساب کاربری به نام آنها در سایت ایجاد می شود و هدایا پس از تکمیل سفارش به صورت اعتبار به کیف پول خریداران واریز می شود و در هر لحظه قابل مشاهده و استفاده و همچنین انتقال بین دوستان خواهد بود. چنانچه پیش از خرید اقدام به ثبت نام در سایت کرده باشید می توانید جهت پرداخت و خرید از کیف پول خود استفاده کنید.

 

مبلغ هدایا بین ۲ الی ۲۰ درصد مبلغ خرید شماست و تفاوتی در مبلغ خرید ندارد.  این عمل در دنیا به نام کش بک (CashBack) یا بازگشت پول نام دارد

 

بیاید با هم یک مثال بزنیم:

شما در حال خرید یک هندزفری از سایت هستید. اتفاقی که در دیگر سایت ها رخ میدهد این است که شما را مجاب به خرید بیشتر صرفا برای دریافت ارسال رایگان میکند و فرقی هم ندارد کالا شما چه ابعاد و وزنی دارد (بیشتر خرید کنید، رایگان دریافت کنید). پس شما را تحریک میکنند برای خرید یک هندزفری مثلا ۱۰۰ هزار تومانی ۵۰۰ هزار تومان خرید کنید.

ما در فروشگاه خود این ترفند فریبدهنده را انجام نمیدهیم و به خواسته خریداران احترام میگذاریم. شما هر محصول با هر مبلغی که نیاز دارید خرید کنید و ما به عنوان هدیه بین ۲ الی ۲۰ درصد مبلغ خریدتان را به شما باز می گردانیم (درصد در ساعات و روزهای متفاوت قابل تغییر است)

کیف پول ایران سرویس

قابلیت های کیف پول

  • دریافت هدایا ایران سرویس
  • دریافت عودت وجه در کیف پول
  • پرداخت از طریق اعتبار کیف پول
  • خرید شارژ و اینترنت همراه (بزودی)
  • خرید اینترنت ثابت
  • انتقال اعتبار بین کاربران

ثبت نام در سایت    –   باازدید از فروشگاه    –   قوانین و مقررات